new.slang.

igår va jag och några andra hemma hos bella. Vi gjorde 3 rätters middag..sjukt gott (fast huvudrätten failade lite... jag förstår nu hur det är att vara mattant! tyckte fan det va skit jobbigt att laga pasta åt 10 pers). vi skrattade, vi åt (för mycket), vi spårade (not). men seri. UNDERBART!<3
Idag va jag i stan med johanna o hugo. köpte ett skydd till los iphnos 4S..(ser sjukt komplicerat och fancy ut.. men jag SKA klara det.. videon fascinerar mig> video) och en ny mössa! åå så finis <3 then a little fika dans le Waynes Coffée. oui oui. chocolate chaude. fromage gateau (cheesecake på franska? anyone?..), le bulle..! NÖM NÖM (french accent)
vad som händer ikväll är ett mysterium.. kanske åker till abu dhabi eller nåt! för sån är jag.. spontan och spårad! höhö
MÖZZAAAAAAAA!!!!
au revoir mes amis!

Kommentarer
Postat av: Linnea-

allt bra?:)

2011-11-13 @ 10:58:40
URL: http://toez.blogg.se/
Postat av: emma

tortera alla med vår hobbitness <3 <3

2011-11-13 @ 12:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0