think pink

Tumblr_lupyq6loes1r5l17qo1_500_large GE MIG!!!!
Tumblr_lupgryoial1qh7upyo1_500_large
5376958729_1fdecd83b3_z_large
1036771-10-1321388249947_large
jag blir glad av färgen rosa. höhö. jag är för trött och har för tråkigt liv att bloggen just nu! det här kommer låta sjukt töntigt.. men hela mitt liv ägnas åt skolan just nu och kommer nog göra upp till julen, vilket känns lite sådär tist (FML på den).
Idag hade jag utvecklingssamtal... det gick väl.. BRA? lite stelt bara! mamma va glad iaf (if madre happy, me happy) sedan drog jag hem till emma med bella. vi flummade. åt. pluggade. mys mys <3
Hasse (min webdesign lärare) ringde för en halvtimme sedan och sa att vi inte hade webdesign imorgon..................SOVMORGOONNN FTWWW!! jag är rätt glad just nu..
NOW I SHOWERZ. HEJDÅ MINA SMÅ KYCKLINGAR (lol)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0