what goes around, comes back around.

men tja tja. nu har man gått i skolan från 8-5. cozi! nej men det är ändå rätt najs.. sista lektionen är bild o form på g-town. det hålller på i tp 3 timmar? eller nåt! jag failade lite när jag skulle skriva ut en bild.. det ledde till att tp 5 lärare skulle försöka skriva ut ett jävla papper.. för skiten fungerade inte! men det gick tillslut! och då va det tp 1 timme kvar! men men. jag gjorde lite iaf. är inte alls klar. och vi ska hålla på med det i tp 5 veckor!


vi skulle utgå från en bild (bilden åt höger) och tolka och ändra den på nått sätt. lixom. jag är världens sämsta på att förklara! GO ME

som ni ser på sista bilden är det både mysigt och fräscht där!





PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0