my life

TJENARE VÄRLDEN. jag är trött,  så trött att jag typ känner mig svimfärdig.men är så jävla glad över en sak. KEMI KURSPROVET ÄR ÖVER. vilket betyder att........ KEMI A IS OVER. lite blandade känslor alltså..tror att provet gick åt helvete. seriöst. om jag får g blir jag så jävla glad att det inte är sant. faan vad jag suger. aja! man kan inte vara bra på s allt.

Pappa pratade med svenska skolan i London idag om lite olika grejer så sa rektorn: 'ja, och i natur klassen är det ungefär 9 personer, bl.a  dom trevligaste killarna som kommer ta hand om henne och dra med henne på saker' .....
hur ska jag tolka detta?
men.. jag börjar typ känna att jag är rätt säkert över flytten. finns inget som riktigt gör att jag vill stanna och varje dag blir jag påmind om varför jag inte vill stanna, så. varför ska jag stanna kvar här när det finns en massa äventyr som väntar på mig i London?
livets frågor!
zka chilla vidare.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0