Let it snow let it snow let it snow

Ganska så fullspeckad dag måste jag säga...och vädret har ju inte varit det bästa om man säger så, vilket har resulterat i en utmattad Märta. Jag jobbade imorse för sista gången (im freeee), sen blev det en gym session (Körde lite rumpa och rygg) och efter det så övningskörde jag hem. Jag åt dessutom världens godaste middag bestående av Sallad Nicoise, det måste nog vara en ut av mina favo rätter, cause i looooove capris. Skulle nog kunna sätta mig med hel burk framför tv:n och knapra i mig. im weird like that, men det är så jävla gott.   
Nu sitter jag här i mitt rum med grova beslutsångest över vad för klänning jag ska välja inför studenten och ifall jag ska beställa en urban decay naked palette. Har velat ha en så sjukt länge, men de är dyra och dessutom behöver jag verkligen inte mer smink (BUT ITS SO PREETYYY). decisions decisions. 
        nu ska jag chilla vidare och fundera lite på livet. swag swag... yolo....yeaahhhmaaaannnnn.  PEYCE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0