Con los terroritas

SKÄRPNING från min sida. Måste erkänna att jag får lite ångest när jag tänker på att det var över en vecka jag var på gymmet senast och hur onyttigt jag har ätit de senaste dagarna, men om man har varit lite förkyld så har man (ville inte utmana ödet heller eftersom jag ska till London nästa vecka), men det ska nog bli ett litet besök på gymmet imorgon iaf. 
Idag var det då alla <3's dag.... vilket inte började så bra alls. MItt alarm väckte mig inte (dumma dumma alarm,), så jag försov mig första lektionen. Sedan så låg jag i soffan i flera timmar med VÄRLDENS jävla huvudvärk så att jag nästan höll på att spy, så det blev ingen skola för mig alls (dexter får besök av mig för ofta nuförtiden) . lite sådär mysigt. Men sen så fick jag en ros, och världens finaste kort. Försökte vara gullig och baka lite brownies... största failen ever (jag som brukar vara en jävla PRO på sånt här) blev torra skosulor. Man kan inte alltid lyckas... tanken som räknas, anyone? 
OCH HÖRNI.... 7 DAGAR KVAR TILL LONDON! taggar sönder. har börjar kolla runt på kläder online och så and my god... kommer nog bli lite (läs mycket)  shopping ändå.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0