Confused

Typiskt att man inte kan somna när man ska upp skit tidigt på morgonen och jobba (Y). Istället chillar jag lite i sängen och spiller mina tankar om framtiden i min lilla blogg. så.... Så nu börjar ångesten: Lilla pygméMärta, som kan mistas för en 14 åring, ska ut i stora vida världen själv om bara några månader. Jag kan alltså bestämma PRECIS vad jag vill göra och det känns så otroligt läskigt, hur ska detta gå? Jag vill INTE stanna kvar här. Inte på ön. Helst inte Sverige. Men samtidigt måste jag våga flytta helt själv till ett annat land. Skönast vore London, där jag känner mig mest 'hemma'. Men samtidigt vill man ju inte känna sig 'hemma'... Vill typ dra till nåt helt främmande land (ett tag iaf) Och typ köra.. göra någonting jag egentligen inte vågar göra, tror det skulle vara så sjukt bra eftersom jag är typ världens pussy. I NEED TO MAN UP. Har läst några tjejer som har dragit till LA i en termin och läsa någon kurs... Vilket låter otroligt lockande, men aah... Would i dare? Jag som inte ens har varit utanför Europa kan tänka sig dra till andra sidan världen utan någon man känner. Scary thought, men ack så lockande.

framtiden, why you Do diz?


Kommentarer
Postat av: Emma

alltså jag känner verkligen igen mig. vi är rädda för lastbilar liksom... men näe märta. vi ska fan man up!! du klarar det, dra till typ.. BALI eller något och KÖR!
maria montazami kom till USA med 2000 dollar, en resväska och inget annat. efter 25 år är hon rik, gift och har tre barn! DET ORDNAR SIG MANNEN!
:D

2013-03-03 @ 00:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0