Liverpool

Alltså... Uppdateringen på den här bloggen har verkligen inte varit den bästa. Främst beror detta på jäkla blogg.se-appen som inte ville lägga upp bilderna från Liverpool. Försökte flera gånger med den ville helt enkelt inte, och då gav jag upp... Haha. Får helt enkelt ladda över bilderna till datorn istället.
Iaf. Nu är det lov, vilket är helt jävla underbart. Inte för att jag har haft så mycket skola de senaste veckorna, men det är ändå hur skönt som helst.
Än så länge har jag varit ute med Liverpool gänget (saknar Liverpool :( ), sovit, tränat (har kommit igång med träningen igen.. Så skönt!), sovit och övningskört! Har bara övningskört typ 3 gånger nu, men det går faktiskt mycket bättre än jag hade väntat mig. Visst, jag kanske är en trafikfara ibland, MEN jag klarar av det mesta...! Så är sjukt taggad på att ta körkortet nu.. Även fast det kommer ta en evighet.. Och jag lär ju inte klara teoriprovet på första försöket (happy thoughts).

Juste. Just nu befinner jag mig i Norrköping (FEZTSTADEN NR.1....jk. All i see it cows) firade påsk här med kära mormor. Hon är fan speciell. Hon jagar, älskar Barcelona (fotbolls laget alltså) och hennes favoritprogram är cops och boxning! Hahaha. Hurtmormor.

Det är jobbigt att skriva blogginlägg på mobilen so i give up now. Istället får ni njuta av bilder som jag hittade här igår (bebisen som ser ut som den har sett ett spöke är axel, och ja... Han såg ut sådär typ hela tiden. Dör av skratt varje gång).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0