Band of horses

Som ni ser går det inte så bra med uppdaterandet, men jag känner mig ganska upptagen/tråkig. Har inget intressant att skriva om just nu förutom studenten (alltså... fuck yes!). Det är verkligen helt sjukt vad snart studenten är... nästan läskigt att 3 år kan gå så snabbt.
Gymnasiet har tyvärr inte varit den bästa tiden av mitt liv... DONT GET ME WRONG, jag har haft sjukt bra stunder under gymnasiet, träffat bästa människorna och lärt mig otroligt mycket, men jag har även haft den 'mörkaste' perioden i mitt liv (än så länge) under gymnasiet då jag mådde så sjukt dåligt. Jag har typ nästan förträngt den tiden för jag mådde så piss, men detta har istället (tycker jag) gjort att jag har förändrats och växt som person... till det bättre (förhoppningsvis) ? Jag har iaf lärt mig mycket om människor. 
Jag ser verkligen fram emot att göra min 'egna grej' efter Gymnasiet. Visst, det är sjukt läskigt..och oklart men jag har vissa planer för mitt liv och jag vill lyckas. Jag kommer behöva kämpa för det jag vill ha... men jag ska lyckas. Kämpandet börjar redan nu då jag  försöker hitta ett jobb till sommaren (haha i fail.. går väl inte så jätte bra, but i shall stay positive). Har planer att flytta till London så snart som möjligt (efter sommaren/vår?) och tanken av detta gör mig så jäkla glad. But this is all in the future.. nu gäller det att bli klar med gymnasiet först.
 
 
SHIT.. IM DEEPER THAN THE OCEAN. 
 
Large
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0