The Great gatsby

 

Vad är oddsen att filmen the great gatsby kommer ut samma dag som vår studentskiva me 20-tals tema. It's meant to be guysss. Jag hade det sjukt tråkigt iaf och bestämde mig för att försöka mig på en 20-tals sminkning a la flapper style. Jag måste erkänna att tjejerna hade mycket konstiga sminkingar...på den tiden såg fan ut som pandor med deras svarta sotning som gick enda upp till brynen .. jag kände mig lite som en baby prostitute.... men det blev helt k. om det är någon som vill bli sminkad som en panda/baby prostitute call me. 

AND i have to say GRATTTIIISSS till världens bästaste Emmsi. älskar dig <3 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

SNYGG MÄRTA

2013-05-12 @ 19:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0