Workin on My shit.

YO YO YO MAKAFLOOOWWW! Whats crackelakin'? (Jag är så jävla coooool).
Just nu känns det som livet står stilla.... 'Efter gymnasiet börjar verkliga livet'.. Om ni vill veta vad verkliga livet innebär så är det en jävla massa väntan på bättre tider (för mig iaf). Om man inte är en av de turkorvarna som lyckas få jobb direkt, kommer in på linjen de vill gå på universitet eller åker till Frankrike (som en viss pelsi). Wää why does life do this to me? men jag ska INTE ge upp. Nej nej. Just keep on swimming!

Annars har jag haft det ganska trevligt på dagarna... Lunchat med pemmsi och bello. Men jag måste nog trappa ner på det för plånkis blir inte så glad. Och mest chillat för mig själv... Just nu går 70% av min tid åt att skriva personliga brev... Kan nog påstå att jag är på expert på det nu. (eller kanske inte.. För ingen har hakat på🙆). What is life guys? Shits getting real guys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0