WÖRK


Idag stod jobb på schemat. Jobba jobba jobba. Det var lite tufft dock då jag har blivit förkyld och det är verkligen inte kul att jobba när man mår piss! Jobb är typ det enda mitt liv består av här i London.. Blandat med roligheter också såklart. 
Jag är såååå taggad för om 2 dagar är jag på väg till St Tropez där jag ska möts upp Mamma. Det ska bli sååå kul att få se henne, ta det lungt och inte behöva betala för/laga mat (haha ja.. Jag ser fram emot det hur hemskt det än låter) och att få lite färg. Är fortfarande blek som en jävla väg då jag jobbar inomhus 24/7...!  Sedan ska jag även till Sverige en sväng...Det ska bli mysigt!
Det här inlägget blev sjukt oklart.. Är så jävla trött att jag inte ens orkar tänka. Ciao 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0