Today is the first blank page of a 365 day book

GOTT NYTT ÅÅÅÅRRRRR! Helt sjukt vad tiden går snabbt... Nu kan jag säga 'jag tog studenten förra året' och 'jag fyller 20 i år'... Vilket inte känns så jävla bra! 
Men nyår blev iaf lyckat och när man vaknar upp med flera blåmärken från förra kvällen och inte vet vart de kommer ifrån har det varit en bra kväll (eller?). Första dagen på året har iaf spenderats med pizza, thai mat och kladdkaka.... Så som det ska vara! Hoppas ni alla hade en riktigt grym kväll oxå!!! 

2014 ska JAG göra till det bästa året på länge! Och då börjar året med en liten resa. Om 33 dagar drar jag och pemmsi till NYC och jag är taggad till tusan (och rädd... Men mest taggad). 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0