Ajabaja

Dålig uppdatering... Once again! Men det är svårt att hinna med allt här i vardagen. 

Lite har hänt sedan sist.. Tråkigast av allt:  Mina fina flatmates Mathilda och Johanna åkte hem till Sverige i måndags. Så vi vinkade dem hejdå tidigt på morgonen, vilket var hur sorgligt som helst.. Men jg hoppas ni har det jätte mysigt i Sverige tjejer❤️






Sedan kan jag väl berätta att jag har fått ett Jobb på Urban Outfitters vid Oxford Circus... Jag var sjukt taggad att börja där, men nu har jag lite blandade åsikter om det. Stressigaste jobbet ever, för inte den bästa lönen. Dock är människorna där hur sköna som helst och jag får ju lite najsiga rabatter.. Men vi får se hur det går med det! 

Annars så har jag ätit mat, umgåts med mina flatmates, stött på gamla kompisar i London, festat, jobbat, känner mig pank.... Yeah. Thats basically My life now. 


Juste. IMORGON KOMMER EMMA OCH ELSA... Sjukt jävla taggad. Ska bli great❤️


Kommentarer
Postat av: Queen B

Kan du uppdatera bloggen elllleeeerrrrrrr? Jag vill veta vad ni har för er när jag är borta! :)

2014-06-13 @ 19:32:33
URL: http://klacksko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0