Midsummer

Alltså guuuuud vad jag är dålig på att blogga. Känns som varje jävla inlägg börjar så, tyvärr. Men det är så att jag har varit så sjukt upptagen på senaste tiden med besök, jobb och roligheter.. Så annat har helt enkelt prioriterats! Men jag ska försöka skriva oftare för det är ju roligt att 'dokumentera' vad jag gör här i London 


Har så mycket att skriva om, men jag får ta lite i taget. I helgen var det såklart midsommar och det firades med alla Londonsvenskar i parken. Det var faktist riktigt jävla mysigt och sjukt bra stämning. De hissade till och med en midsommar stång... Eller som vi gillar att kalla det här i England , 'Penis pole'. Vi tog med filtar och köpte lite picknick och bara myste heellaaa dagen 😍 verkligen värdaste (och varmaste) dagen på sååå länge!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0