2,0


1 dag. Det är 1 LITEN dag kvar innan jag flyttar!!!!!!!!!!! Alltså hur sjukt? Haha alla mina inlägg låter likadant. 'Hur sjukt' 'Flyttar så snart'... Men jag kan inte riktigt fatta det! Kan inte smälta att i övermorgon kommer jag vakna upp i London. Jag är mycket mer taggad nu än vad jag var för några dagar sen, vilket är så skönt!! Men jag är såklart fortfarande riktigt ledsen över att jag ska lämna familjen, kompisar och min bajskorv här hemma! Usch, vill gråta bara jag tänker på det! Men jag behöver verkligen det här tror jag, och det kommer bli sååå bra! 
Blev så himla glad när fina pelsi kom förbi igår! Hon hade med gulligaste brevet med en massa fina (?) bilder på oss genom åren. kärlek till dig Elsi <3 och om ca. en månad ses du, jag o Emmsi i London, och jag är så taggad! Alltså jag blir så glad när jag tänker på vad jag och alla mina närmaste gör nu efter gymnasiet (börjar typ nästan gråta av lycka... Ja, jag har PMS). Alla gör verkligen vad de vill och lever livet, flyttar till olika länder och kommer in på gryma skolor! Alltså åå, så stolt! Och igår när jag fick reda på att min Hugo fick tvåkommafuckingnoll på högskoleprovet blev jag så JÄVLA GLAD! Åå blir så jäkla glad när det går bra för de jag bryr mig om <3  
Nu ska jag försätta packa och packa ner mitt liv i en resväska. Att välja ut ett fåtal kläder, skor och smink...inte det lättaste. Vi får se hur det går!! Wish me luck! 

😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0