Granger & co




Mysigaste dagen! Efter att Mathilda hade varit på intervju (alltså jag håller verkligen tummarna) så var jag, Mathilda, Bea och Johanna och åt brunch på ett ställe som hette Granger & Co i Notting Hill. De är tydligen kända för sin ricotta pannkakor... And now i see why! Alltså det var så otroligt gott, men jag fick inte i mig allt, som vanligt! Dog verkligen mat döden efter det! Dock var servicen verkligen en besvikelse när vi var där... Men vi kanske hade otur! Rekommenderas. 

Efter det tog vi en tur runt i schtan, gick lite i Covent Gardens för att hälsa på två av våra flatmates på deras jobb, chillade runt lite, tog en tur till primark för att köpa strumpor (trusty primark) och sedan begav vi oss hem! Alltså det känns inte som man hinner med mycket på en dag i den här staden... Även fast man gör det! Men det finns så mycket man vill göra här, så jag ska skriva en London bucket-list, så är jag säkrad från att missa nåt jag vill göra/äta! Och på tal om äta, så ät vi VÄRLDENS godaste wrap igår på ett litet fik i camden som hette Arrencini Brothers (tror jag).  Det känns som det kommer bli väldigt mycket mat här framöver... Tur att man går så mycket! 







Kommentarer
Postat av: Johanna

Fett niiize blogg du med bro, kul att ha en till i londonbloggs-familjen ;) pusssss

2014-05-14 @ 00:49:50
URL: http://flateightytwo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0