PMS

Alltså jag kan inte fatta att det är 4 dagar (nästan 3) innan jag åker. SÅ sjukt. Nu börjar såklart tankarna snurra i huvet! Är det rätt val? Tänk om jag inte trivs? Blaa blaa! Men JAG har valt detta själv, och ingen annan. Så jag ska verkligen göra det bästa av det och försöka ha det så roligt som det bara går! Vilket jag såklart tror jag jag kommer ☺ Även om jag kommer sakna vissa människor så att det gör ont. Kan typ inte ens skriva utan att vilja böla (sitter på tåget, så det kanske inte hade varit ultimat). Men det är sån konstig känsla att flytta själv för 'första gången' man vet inte riktigt vad man ska känna!!  

Idag var sista dagen på JC vilket kändes sååå mycket jobbigare än vad jag trodde. Har inte träffat människor som jag har 'klickat' med så bra på sjukt länge (sen käppala tider typ, haha) och det känns ju ganska surt att lämna mina bästa bros. :( suger verkligen, men life moves on! 

Nu ska jag sluta vara så jävla neggo. dagen har faltist varit mysig med en pad thai till lunch som delades med min Hugo och en frapino (lol på namnet) på esspresso house som jag hann dricka 1/4 del av typ innan jag började jobba! haha. Sen så måste jag inse att jag flyttar till LONDON!!! Hallåååå? Världens bästa stad! I'm Coming home. Wihooo. Lite tagg över det hela en då (följt av en hel del PMS, Depp och tårar). 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0