Update






Alltså verkligen dåligaste updaten NÅNSIN! Men det har varit fullrulle och jag har varit såååå trött! Men ny känner jag ÄNTLIGEN att allt börjar falla på plats och det känns såååå skönt! 
Jag har hunnit med en hel del..: vara på Ikea med min fina roomie Mathilda (vi saknade Sverige sååå mycket...eller?) och fixade lite smått o gott till lägenheten, fixat bankkonto, Engelsk mobil nr, ätit på PATTY&BUN med bästa föatmates (alltså hands down bästa hamburgaren i VÄRLDEN... Överdriver inte!), ätit på en massa andra ställen, shoppat pytte lite.. Ja.. Listan är typ oändligt lång! Och nu ska jag dra och fixa NI-nummer så att jag får jobba här lagligt typ, vilket kan vara bra! Haha 
Jag har iaf lovat mig själv nu att blogga minst varannan dag som en liten dagbok, så att jag kommer ihåg vad jag hittade på här i London! 
Hoppas ni har det bra var ni än är 
Peace 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0