They're back




(Prima exempel på dvärg vs. Modell) 

ALLTSÅÅÅÅÅÅ. Snart får jag träffa mina favoriter *gråter lite*. 

Har haft Londonabstinens extreme de senaste veckorna och har börjat undra vad fan jag gör i det här landet. Sverige... Bevisa för mig varför jag ska stanna här i ett år till annars drar jag. Nu är det så att jag inte har några kompisar i det här fucking landet (för tillfället), vilket inte gör saken så mycket bättre (kompisarna är på vift i andra länder). Så jag har känt mig som Loner #1. Sorgligt... Men det är sant! Just keeping it real. Känner typ att jag inte har nått gemensamt med någon här och hur jävla enkelt är det att hitta människor att umgås med i Sverige. I think you know the answer to that question. Inte världens mest välkomnande och öppna människor i det här landet... Kanske måste vara det själv. Finns verkligen INGET som lockar mig med att bo här. 

(Sorry för neggoo)

MEN tanken av att få träffa mina London sambos, som jag inte har sett på månader gör mig sååå glad. Så så sååå glad!!!!! ❤️

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0