Future

 
I am so lost.
 
Jag tror mina intressen ligger hos några av de bredaste yrken man kan tänka sig och det gör saker och ting såååå mycket mer komplicerat för mig. Vill jag plugga textildesign, visuell kommunikation? Fashion comunication? Fashion Managment? alltså valen är fan oääändliga. Det enda jag vet är att det vore en jävla DRÖM att plugga på Central Saint Martins i London och jag ska kämpa för att komma in där. Bra att veta vilken skola man vill gå och inte vilken linje, va?  Men jag lutar åt visuell kommunikations design eller Fashion communication!
 
Finns det inte någon som kan hjälpa mig och säga precis vad jag ska göra i livet? 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0