OHAYOU GOZAIMASU!



OHAYOU GOZAIMASU✌️✌️✌️ Update: I'M IN TOKYO BITCHES! Wooooohooo! Dock efter en jävligt jobbig resa med många tårar. Berättar mer om det sen för jag orkar helt ärligt inte tänka på det just nu! 

Jag har bara hunnit vara i Tokyo och upplevt staden i några timmar och jag måste säga att än så länge är det är helt jävla amazing! Själva staden är helt sjuk...finns såå mycket att titta på överallt, så många restauranger som ser helt amazing ut och så många gulliga saker (var inne på EN department store och bara: OMG den är så gullig. Omg. Måste ha den. Ahh kolla vad gullig. 😍 haha!) Dessutom har jag har ALDRIG varit med om snällare eller artiga människor. Det är HELT sjukt. Människorna här är så ödmjuka och vill göra allt för att hjälpa en. Jag hade hört det innan men jag trodde verkligen inte det skulle vara så extremt! Jag och Hugo stod t.ex och kollade på en karta för att hitta vårt hotell i några sekunder bara, så kommer det fram en liten söt man och bara: hello! Do you need help😊✌️ Om någon råkar trampa på din sko får man flera förlåt,en jävligt ledsen blick och flera bugningar. Man ba: dude det är verkligen lugnt, haha! So cute❤️

Det var min snabba uppdate såhär kl. 01:30 på morgonen. Jävla jetlag! Jag har varit vaken i 30+ timmar, jag sov inte en sekund på planet och ändå bara lyckats sova ca. 4 timmar. Men om vi vaknar tidigt ska vi upp och kolla på tsukiji fiskmarknaden för den öppnar typ. 4 på morgonen. Fiskmarknad är nog inte riktigt min grej (hatar lukten av fisk) men tydligen är det så coolt och man får inte missa det! Och här kan man äta den färskaste sushin i världen... Så det känns ju som man måste! 

Ja ja! Nu ska jag försöka sova i några timmar till iaf... Får se hur det går! I'll keep ya updated! Natti natti✌️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0