vamos a la playa

hemma från london. shoppat. fett nöjd med mina nya skor.. även fast jag blev lite mobbad av min familj när jag köpte de.. men whattaheckk. på ön. SUGER. men men snart äre st. tropez som gäller. SKA BLI BRUN SOM EN BAJSKORV! vaknade kl.5.. flyget gick 9. jag är förkyld.. men det är näjz för jag har köpt medicin som smakar..... ord går inte ens att beskriva hur äckligt det är .. men det är bara att stå ut! VIKINGFJÄRTEN HÄR! såå det fick bli en överredigerad bild på mig o mina skor (bara för att jag vill visa mina skor jao... inte för att man ser så mycket)

brun bajskorv ska jag bli. jaja

festade i bilen påvägen hem från arlanda till det här party nummret. lol. sverige asså...




and i just questioned myself.. varför har jag ens en blogg? den är inte ens intressant! aja. HARE PEOPLZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0