The day i died

VECKAN FRÅN HELVETET. check. jag är så jävla trött efter den här veckan. den här helgen tänker jag vara så lat som möjligt... för jag tycker att jag förtjänar det! lite plugg blir det nog... och kanske lite drawing? får se! iaf, igår hade vi kemi-prov... vilket var MYCKET enklare än vad jag trodde. men vi får se hur det gick! efter le prov, we headed off to los stanos (åt frukost på donken.. första gången.. det va.. flottigt! men gott! ) then to los saco-mässa (sveriges akademikers centralorganisation?). Vi kollade runt lite på universitet och högskolor, och herre vad många skolor och grejsimojser man kan välja mellen. okej, iaf. jag har typ hittat min drömskola? kanske? men det verkar helt jävla underbart. det ligger i paris. och jag typ dog lite när tjejen pratade om los universitetos dans paris. fast det verkar ganska svårt att komma in.. så jag ska söka i år och se vad som krävs likzåm! men omg. är fett med taggaadd. paris. göra det jag älskar. baguetter. ladauree.gjiaergblaegbrilagbgb. på kvällen myste vi hos axel. MYS MYS MYS! another thing that has been on my mind: HALVA GYMNASIETIDEN HAR GÅTT--> 1 1/2 år kvar av bajsby (hersby) ---> svåraste terminen av hela jävla natur är över om 2 VECKOR (lite mer)? DET ÄR STÖRT.jag är lite förvånad att jag fortfarande går kvar på hersby. i deserve a pat on the back *pat pat pat* nu ska jag rita nåt? tror jag. och äta nåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0