Förvirrad

Har haft ont i halsen i några dagar nu (tror jag blev lite förkyld efter jacuzzin i helgen) och jag känner att skolan inte känns så aktuell idag! Dessutom har jag en svenska redovisning som jag får pink över. Så ne. Det blir ingen skola för mig idag.
Så bär sitter jag och kollar på the voice.. Men jag har sån ångest. Ska jag åka till London eller inte. Får typ damp på sverige i en hel vecka så vill jag flytta... Så är en dag lite bra så vill jag inte flytta. Men jag vet att jag kommer ångra mig SÅ JÄVLA MYCKET om jag inte bara... Drar. Jävla skit!
Sen så måste JAG planera familjens sommarresor tydligen. Vilket är en eller två veckor i Grekland, någon vecka hos farmor i Frankrike, London kanske. Sen sp ska jag nog på peace and lööövvv. Vilket blir awsommeee!
Nu ska jag fortsätta tänka på mitt komplicerade liv!
Tjarå!

(haha bilden >)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0