morran

OCH HUR GICK PROVET DÅ? you may ask.. vetefan allts¨å. Men när man sitter där och skriver provet önskar man att man hade kämpat lite mer året innan! omprov = ovärdaste som finns. Efter provet drog jag till stan med mina main bitches. Vi gick runt lite, myspyste, kollade på träningskläder, Jag åt en laxbagel från esspresso house (SÅ JÄVLA GOD), såg First Aid Kit inne på gallerian ... quite lovely! 
 
Jag har inget intressant att skriva om mitt liv just nu så här kommer några bilder. 
 
 
what i look like in pictures 
 
what i look like in real life 
 
oh i know what you are thinking... you are so goddamn sexy! well i cant help it
ME AND MORRAN = twins
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0