Pyramids

Hello world! Jag är så äckligt trött och är nu bed-bound efter att ha jobbat hela morgonen (att vända på dygnet och jobba på morgonen är inte en bra kombo har jag insett). Igår var jag och demi på FLOWsthlm på någon provgrej och det var så otroligt fräscht och fint där (instruktörerna var så snälla och duktiga oxå) så det kan hända att jag börjar träna där på söndagar. Min nya träningsinspiration Alexandra Bring (if only i had her body) tränar även där, så vi får se vad som händur.
 
Nu ska jag mysa vidare i min pjamas och sova/kolla på serier cc i min princess-säng för jag orkar varken röra mig ur fläcken eller ta på mig vanliga kläder, cause im lazy like that. mys-mode all day, ja tack! 
 
 ciao
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0