Pink hair dont Care

Efter en failad tur till biblioteket igår med skolböcker (som man inte kan lämna in på biblioteket... fail) med jonpis så gick vi in på hm för att köpa bikinis. Jag kom ut med rosa hårfärg.... YOLO. blev det bra? njaa.. det syns knappt. men det var roligt att prova. jag tror vi gjorde lite fel.. oopssiiiii..och jag tror det funkar bättre om man har ljusare hår än vad jag har. PINK HAIR DONT CARE (det ska tvätta ut om 3 tvättar så d'chill) 
Nu har ALLA officiellt lämnat mig..... i am FOREVER alone on the island så det är dags att hitta på lite äventyr själv. funtar på stan idag.. och lite träning senare. vi får se. ciao
 
  

i thought my life was over --->

 


Kommentarer
Postat av: jojja

hahahah du blev FIIIN! <333

2013-07-24 @ 04:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0