cluelessness

Har ALDRIG varit mer stressad över min framtid än nu. PANIK. Vem visste att alla designskolor/konst utomlands hade sista ansökningsdag i februari? jadu... INTE JAG IAF. Och nu känns alla planer o allt helt jävla fucked up. Jag vill seriöst inget mer än att börja plugga nu och ta tag i min framtid. Det vore sååååå skönt att veta precis vad jag ville göra, men nu vet jag inte det. Jag måste ju börja nånstans men nu går inte det...... FAN. fan. faaaaaan. Måste tagga ner lite för jag vet att allt kommer ordna sig tillslut..... även om jag måste vänta i ett FUCKING år. så. nu har jag fått Ragea lite..... back to reality..... ångest, stress och fucking cluelessness 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0