Tokyo

Jag vill skriva sååååå mycket om allt jag gör i den här staden... Men jag hade behövt sätta mig ner i typ timmar och skriva om allt!!! Jag är dessutom helt DÖD hela tiden då vi är uppe skit tidigt och lägger oss sent och har även dragit på mig en förkylning 👌 känns skit bra när japanerna är typ bacillrädda... Man har en sjuk typ av respekt för allt i det här landet, så jag vill inte vara oartig och snora ner allt, så det blir nog till att köpa en sån där vit mask och ha på sig, haha! 

Men jag kan börja med att säga så här: Japan/Tokyo är verkligen helt MAGISKT på riktigt. Det känns som man har kommit till en annan planet. En planet där varenda människa behandlar andra som guld, ALLT är rent, ALLT är perfekt, ALLT är konstigt/roligt/annorlunda/gulligt... ALLT är så väluttänkt att det är helt insane!!!! Jag kan typ inte ens fatta att den här staden finns på riktigt. Är kär





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0