DAG 3/DAG 4 – MIN FAVORITÅRSTID + EN BILD PÅ MIG IDAG OCH VAD JAG HADE PÅ MIG

höhö. vi kör på lite konpensation för de andra dagarna.
min favoritårstid är HELT KLART sommaren. vad skulle jag göra utan sommaren? värmen, jordgubbar, bränna, solblekt hår, frankrike, london, allt i skolan börjar lugna ner sig och sen HELT PLÖTSLIGT är det sommarlov. ååå sommarlov <3 jag längta efter nästa sommar så SJUKT mycket. kommer bli SÅJÄVLACPAWSOMEHELTSTÖRTBRA. omg
sedan kör vi en liten töntig: vad hade jag på mig idag? oerhört intressant måste jag säga....
så. det blev en jeansstjorta (weekdays.. vintage-avdelningen..typ) och en svart tröja. med leggings och typ dr. martens? typ...
typ sådär! nu ska jag forsätta mysa i sängen och göra lite  grejlor på fl.studio. hellz yeah! sedan kanske dra vidare
.
image description
PEACE BROZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0