Mitt alldeles egna blogginlägg

Märta duschar så nu är det jag som håller ställningarna här. Håll i hatten och spänn säkerhetsbältena för nu kör vi!
Vem är jag då? Det kan man ju undra sig. Eller inte. Jag är iallafall en kille som gillar godis, pyttipanna och att använda svåra ord. Jag tycker även att det är rätt kul med film. Jag lovade Märta att inte skriva nåt för gay, så här kommer en bild istället.
Dagens outfit: Friskissweater för tjejer storlek S (Friskis&Svettis, 0kr, jobbar där bitcheeesss), en halmhatt (fett dyr), svart leopardscarf (flera tusen kr), glittrig handväska (FETT dyr, typ äkta diamonds).
 
Tjarå alla fans

Kommentarer
Postat av: Jojo

HAHAHHAHAHA

2013-01-03 @ 13:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0