a moment, a love, a dream, a laugh, a kiss, a cry, our rights, our wrongs

 
WE CAME, WE RAVED, WE LOVED.
Jag kan inte ens beskriva hur bra konserten var igår. stämningen, alla människor and the three boys (dessutom stod jag alldra längst fram vilket var så jävla amazing)
SWEDISH PRIDE är det enda jag kan säga 
introt var helt INSANE, börsta 30 minuterna var typ tråkiga (tråkigt är fel ord,)   men jag tror det var meningen eftersom de 'låtsades' avsluta konserten efter typ 30-40 min.. och de nästa 1,5 timmarna var så jävla feta. 
Ni som ska gå på konserten ikväll eller imorgon har verkligen någonting att se fram emot. 
Jag har dessutom blivit kär i axwell och hans skånska lilla dialekt. kärlek 
jag och hugo hamnade på en bild i expressen (online alltså) bilden är så  hesmkt. ser ut som en tjock apa och hugo ser bajsnödig ut.
ni måste kolla videon nedan.. introt. spola fram till episka moment: 2:10 och 6:20 KOLLA NU (man ser mig på skärmen vid 5:12.. åt vänster.. jag drar upp mitt linne typ. too much boobage) det var lite stelt när de kom fram men kamrorna och filmade en. men lite kult var det. 
jag såg även isabel adian och hennes bögassistent typ bakom scenen... shes so fabulös
 
 
 
 den här videon är typ mycket bättre kvalité om man säger så (watch in hd bitches) 7:45 <3 
 
 
 
 
efter gårdagen har jag nu en ny favvo tagg låt. lyssna. njut. enjoy. amazing 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0