Just do it

Under det nya året måste jag erkänna att jag har varit ganska så duktig med att äta nyttigt och att gymma. Det är svårt ibland speciellt när man ska palla sig iväg till gymmet, eller säga nej till någonting gotteligott (so much yummy goodness) men jag har klarat av det än så länge.. och har tänkt forsätta. the healthy life (haha oh yeah). köpte en snygg sportbh här om dagen... snygga träningskläder = bästa motivationen. min nästa investering ska bli ett par nike pro shorts. And just to make this inlägg even more INSPIRING (ironi) i added some gay pictures. woopdedoo 
 
Tumblr_mg600ukjvj1s2zl2no1_500_large
                      Dsc_0107_50e2b4fcddf2b33cc1000102_large
                      Tumblr_mfyoreyolg1s1hnybo1_500_large
                      Summer1_large
 
note to self: om inte du forsätter blir jag sur...YOU CAN DO THIS/ framtida Märta

Kommentarer
Postat av: emma

men åh duktig. fast du ger mig fetaste ångesten.

you can do it you sexy motherfucker!

Svar: you should be happy my little munchkin. Du har fan en kropp som många skulle döda för... and you dont even have to think about stuff like dis! you is one lucky canadian <3
None None

2013-01-10 @ 16:23:20
Postat av: Hugo

Vi klarar det din duktiga bajskorv!!!!

2013-01-10 @ 16:52:22
Postat av: joji

Du är motiverande! Ska också!

2013-01-10 @ 21:17:22
URL: http://johannaeleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0