When life gives you Lemons..

Alltså... Jag har ganska tur. Efter en vecka på mitt nya jobb känner jag verkligen hur tur jag har som har hamnat där jag är. Jag får jobba med någonting jag gillar, något som är socialt (jag är inte värsta sociala människan dock... Men jag känner att jag 'växer' som person p.g.a det. Gay and Cheesy.. But true) och alla som jobbar är så sjuuukt snälla och mysiga. Jag kunde ha suttit på Donken just nu... Men istället får jag jobba på världens bästa body shop butik! WIHOOOO. Så om ni har vägarna förbi bodyshop Drottninggatan får ni gärna stanna och säga HELLO, kanske köpa lite julklappar eller bli sminkad😏 why not.  
Dock blir jag sååå trött och får ont i benen av att stå upp i 8 timmar. Hello Agda 98.. Så nu ska jag sätta på mig det mysigaste jag har i min garderob och kolla på lite serier. Mystimes❤




Kommentarer
Postat av: jojjo

:))))))

2013-11-15 @ 17:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0