Nippon







(Da sexy face) 






I'M HOME BITCHEZZZ!!! 
and I left a Piece of My heart in Tokyo ! I LOVE IT! 100% det bästa stället jag har besökt. Jag kan inte tänka mig en bättre huvudstad! Visst, jag älskar London och vill bo där. Men Tokyo är nåt Heeeeelt annat. Det är så overkligt, annorlunda och helt amazing. Jag vet inte om det är till allas smak? but i fucking loved it. Jag har såååå mycket att skriva och så otroligt många bilder att lägga upp. Men just nu mår jag skit dåligt och pallar inte... Får bli en annan gång! 

Det enda som SÖG med vår resa var oturen vi hade dit OCH hem! Haha. När vi var på väg till Arlanda kollade Hugo på detaljerna för vårt flyg och ba:....... Alltså....Gud vad konstigt. Det står att hemresan är den 29 Maj. (Vi hade bokat den 29 march... Trodde vi). Vi skrattade lite båda två, tills vi insåg att det var ganska illa. Vi gick till SAS informationen och vårt val var i princip att betala 12,000kr PER FUCKING PERSON extra eller boka flygresa med ett annat bolag. Jag bröt ihop. Det kändes som ett tecken på att vi skulle skita i resan typ. Jag ringde mina föräldrar och kunde knappt prata för jag grät så mycket haha. De pratade med SAS men det fanns inte ett piss de kunde göra alls (måste tillägga att jag nu tycker att SAS suger...visst detta var vårt fel helt och hållet. Men krånglet efter har varit sjuk). Men mina päron övertygade oss att allt skulle lösa sig o att vi skulle åka ändå. Så vi satt och på flyget till Tokyo utan hemresa #yolo. Som tur är har allt löst sig nu (nästan!). 
På vägen hem missade vi dessutom vår connecting flight i Köpenhamn MEN som tur är gick nästa flyg bara 1 timme senare. Hahahaha alltså jag orkar inte med min otur ibland. Men det var så värt det ändå... Även fast flygresan blev några tusen dyrare än vi hade tänkt oss! 


Hope all is well. Peace







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0